Monday, October 19, 2009

Itu aku...Eh bukan! Itu adik aku




Assalamualaikum...
HAIPP!!welcome to my blog..
emm...ini kali ptma aku menulis blog ni..haha..aduhai rasa nervous la plak kan?
macam zman SPM dlu la kne wat essei pnjg smpai 6 mka surat,gara-gara demi ckgu BM trsyang..kalau xcukup kne marah dlam kelas,,
huu xnak laa,kes malu tu!haha...tapi xmngapa..stiap prmulaan ada akhrnya..maksdnya?
Bila dah selalu kne tgur kslahan kekdg tu kita rasa mcam smuanya SALAH!haaa...
itulah manusia..ada yg pantang ditegur sdikit..muka dah merah padam..egoistik la katakan..huhu...aku skrng dah makin mngkat dwasa,tapi masih REMAJA COol laaa...tetap layan zaman remajaku ini..Bila aku musahabah dri aku kmbli,duduk bertafakur skejap memmg bonar laa hidup ini kalau tnpa dorongan dan panduan,maka akan terkial-kial lah kita keseorngan dkat bumi ciptaan Ilahi ini..

No comments:

Post a Comment